KALMAR

haha, amanda är duktig.
Hon skulle skicka numret till bloggen och lyckas skicka fel. Det ledde till en ganska trevlig konversation med en ganska trevlig jakob. Han hoppades att det skulle gå bättre på jobbet imorgon i alla fall. Gullig kille alltså!!!!!

Men som sagt, sitter här på hotellet. Snodde jobbdatorn en snabbis för att facebooka och haxxa in det här lilla inlägget.
Jobbet igår på Fargärdet gick nog helt okej det med, måste vänja mig vid bajs bara tror jag! Men det löser sig. I helgen är det midsommar och jag har ingen aning om hur det ser ut. Har typ fyra olika erbjudanden och är så jäävla peppad på att stanna på Öland imorgon. No cash och sjuk så det blir nog till att skippa det dock.
Jag är trött i huvudet och jag tror det syns på mina skumma meningsuppbyggnader.

Öh.. HEJDÅ :D




NOTE TO SELF: I MISS YOU TERRIBLY


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0