Måndag 23:48



Just nu skriver jag i anteckningar och det här inlägget är postat när jag får internet igen. (Alltså typ nu om du läser.)

Jaa, idag då. Har ju hunnit uppdatera ett par gånger från mobilen och så, men vi tar det igen!
Jag sålde mitt första abonnemang! Hade defenitivt inte gått utan hjälp från Ahmed som jag jobbade med, skön kille som försökte hjälpa mig nu när jag är ny.
Efter att vi vart i Skövde åkte vi tillbaka till Jönet och här har jag hunnit hänga hemma hos Victor och Stina, såg Shutte Island. Tror att jag tyckte den var bra men kan inte riktigt bestämma mig. Det var trevligt att se dom igen i alla fall.
Imorn åker vi tillbaka till Skövde och säljer lite till, på onsdag drar jag till Stock och gör utbildningen jag redan borde ha.

Nu är det dags att sova! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0