Update

De senaste dagarna har varit jävligt upp och ner. Det har vart hur bra som helst och jag har hunnit sitta och böla på en busstation. Det är så typiskt mig att inte bestämma sig för en känsla.
Det som gör saker och ting lättare är väl att jag aktiverat mig så pass mycket både igår och idag att jag är trött så jag kommer somna när huvudet träffar kudden. Förmodligen kommer det se ut på det viset de kommande veckorna också. Det blir jobb, jobb, jobb. Imorn åker jag till Skövde vid kvart över åtta på morgonen och ska där försöka sälja lite. Måste plugga lite priser innan jag sover så alla uppdaterade bloggar får vänta.
På onsdag drar jag till mitt kära Stockholm, ska på TPH-kurs och hänga med Sara och Athina en sväng. På fredag bär det av till Norrköping och där vet jag inte hur länge jag ska stanna. Jag är skitpeppad på jobbet och skitpeppad på att ha grejer att göra hela tiden ett tag framöver. Känns lite lättare så, inte lika mycket huvudsnurr.

Så till er alla mina käraste elva förföljare på bloglovin, håll ALLA era tummar för att jag lyckas sälja något imorn och kommer ihåg rätt pris till rätt abonnemang!


PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0