Duktig pengatjej.

Jag är ju så jäkla grym på att köpa grejer jag inte borde! Helt sjukt!
Idag skulle jag visa tjejerna stan och försöka hitta mig någon ny tunika och kika efter en lagbok. Hur tyckte jag att det gick?! Sådär.. Istället för något av det blev det ett par solglasögon, ett par andra glasögon, sex stycken böcker (ingen lagbok dock..), ett par sommarskor, en mössa, två nagellack och ett par strumpbyxor!
Hemskt duktigt när man är pank alltså. Lite hårnålar blev det visst med..

Nu håller vi på att tina kyckling så vi (läs JAG) kan laga wok! Asnice elleleleler.

Alla mina fina börjar trilla in en efter en nu. Jätteglad Lina alltså! :) Sara har dessutom med min iPod som jag glömde hemma hos henne senast! UNDERBART. Nu ska jag vara social och laga mat. Pussususus


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0