Knäppskalle

Idag:
Umeå - Gick över förväntan!
Plugg med Lollo - Gick bra det med, fick till och med mat på köpet.
Salong 114 - HÄÄ, den gick väl sämst. har inte sett Malin och Saras resultat, men Sara påstår att hon ser ut som en zebra och jaa, jag vet ju hur jag själv ser ut!
Klippte och slingade bådas hår och Malin slängde i en blekning i mitt.
Mitt hår blev självklart pissgul i botten och mörkt längre ut.. Det visste jag, men trodde blekningen skulle ta bättre på det mörka ändå. Tji fick jag!
Nu har jag i alla fall hävt i en röd färg med, botten blev KNALLRÖD, det mörka blev en rätt okej röd, lite för brun och det slitna håret stannade blondt! LOVE IT. Är sjukt het nu i alla fall, bilder kommer imorn.
Nu  ska jag sova, seminarium imorn vid tio.

Pussss från Ms. Missfärgad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0