Spring-feelings!

Det kändes inte alls fel att vara tvingad att gå ut från lägenheten en sväng idag! Var tvungen att springa till Bokia för att hämta affischer till mitt ambassadör-uppdrag för Siestafestivalen. Hälsade på OKQ8 för att hämta min lilla lagbok också. Härligt med solglasögon på och vårjackan! (Som jag kanske gått i ganska mycket i vinter med, men ändå!)

Nu ska jag ta och trilla ner till Valle och göra klart seminarieuppgiften till onsdag. Hade seminarium idag också som faktiskt gick över förväntan, roligare och mer intressant än jag trodde. Vi har många klyftiga hjärnor i klassen! Fredag är också seminarie-dag. PUUUUH. Den här kursen kommer förmodligen döda mig. Men den första april ska jag hälsa på lite i Nässjö, har ett långt lov där, så det är skönt. Fast det lovet måste förmodligen användas för att kunna göra de hundra andra seminarieuppgifterna samt plugga till tenta och göra uppsats. Hoppas jag blir någorlunda smart efter det här.

Snart är det sommar och hultsfred. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0