WOOOAHH!!

Idag har jag varit dödast i hela världen, trots att min kväll igår inte var alltför hård.
Har städat och diskat nu senaste timman, har väl ungefr lika lång tid kvar innan jag är klar. När jag var nere med skräpet alldeles nyss kikade jag in i brevlådan också, sen sprang jag som en snabb katt upp och hämtade nycklarna och ner igen, MINA E.L.F-GREJER HAR KOMMIIIIIIT!! De flesta grejerna hade skitsnygga förpackningar och snygg design på alla produkter, UNDERBART. Känns helfint att ha lite nytt smink att leka med. Så bara för det blev jag ju jäkligt utsugen nu.. Malin undrade om jag skulle med innan men jag orkade inte. Men vi får väl se vart kvällen bär!

Ska uppdatera om produkterna så fort jag testat dem!
eyeslipsface.se


Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0