Brakul!

Bra och kul kväll ikväll!
Inleddes med mat och vin hos Andreas. Vi åt hemmagjord pizza, drack lite vin, kikade hockey och American Pie! Asnice må jag säga. Jag och Malin bestämde oss trots allt att ta en taxi till stan efter rykten om att Calle Christiansson skulle befinna sig där, och ja, det gjorde han! Även Dregen var där och jag tyckte det var allmänt kul att se en Nässjö-bo! Foxtrot hann jag dansa innan kvällen var slut med, det ni! (Jag kan dessvärre inte dansa, utan gjorde det bästa av en situation där jag blev uppbjuden när jag stod och såg ensam ut i ett hörn haha.)

Nu är jag hemma efter en sväng hos Wiitavaara. Malin är en dum blondin och jag är bara tuff.

Pokémon och sova tack! (Sovat(t)ack).

GRILL IMORN PÅ HAMNIS!!!!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0