Helgen

Trots alla blåmärken, skavsår och bulor jag har lyckats få har helgen vart sjukt kanon verkligen. Bästa på länge! Jag och Sara har lyckats hälla i oss två boxar vin och diverse öl, jag och vin är ganska glada ihop.

I fredag var det klassmiddag på varvsberget och ett riktigt party efteråt, lite väl överförfriskad snubblade jag hemåt och somnade riktigt gott. Igår vart vi på grillfest vid fridhems, blev jäkligt kul det med. När vinet tog slut trillade jag och Sara hem till henne igen, sen kom Emma, Olle och Andreas förbi och det lyckades bli krogen igen.
Nu ligger jag i min säng som är fylld av sol vilket är ganska trevligt. Tänkte vakna till och se en Pokemon-film sen märker vi vart dagen tar vägen!!!!


Kommentarer
amanda

Ni har sol jämt :O vi har fan inte haft sol på flera år känns det som :(

2010-05-09 @ 15:19:51
URL: http://aamandal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0