Plugg

Ja, plugg it is. Bara det att jag har så jäkla svårt att koncentrera mig hela tiden. Facebook, msn och annat roligt men onödigt (som det här blogginlägget) tar min tid!
Det deprimerande med det är ju att om jag hade kunnat bara koncentrera mig på uppsatsen hade jag vart  klar för timmar sen eftersom att jag faktiskt är ganska snabb när jag väl kommer igång! Så det blir nog till att sitta inatt när ingen är inne på msn och ingen uppdaterar sin blogg eller facebook. Jag är bäst på nattplugg. Det är mysigast att plugga på natten med. Tända ljus, kaffe/te och sånt mys! Och mörker :) Och så slipper man tänka på all annan skit som kommer upp på nätterna annars.

Ska ta ett break och gå bort till Lollo en snabbis!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0