Senare

Åååh, jag tappade mitt flow! Sämst.
Hade faktiskt ett litet flow tidigare ikväll. Ungefär innan senaste blogginlägget. Sen försvann jag bort till Lollo, efter det var jag tvungen att hämta en bok hos Malin och sen var jag ju faktiskt tvungen att ta mig in till Wiita en sväng också! Nä, men jag är hemskt bra på att hitta extremt viktiga saker att göra.
Och nu har jag tappat koncentrationen igen och hamnade här. Eller ja, har väl inte kommit någonstans den senaste halvtimman egentligen. Ska börja på verksamheten och det är där det kör sig. Jag måste hitta ny fakta igen och det är det som är tråkigt. Det är så mycket roligare att få skriva från eget huvud! Det får jag göra när jag är klar med verksamheten för då ska det in en riktigt fet diskussion. Om jag inte kontrollerar mig kan den nog hamna på ALLDELES för många sidor eftersom att det här är något jag brinner för.
Det låter väl dumt att brinna för ungdomar som mår piss. Men jo, jag gör faktiskt det. Det är det jag vill arbeta med och det är det jag vet saker om! Så ja, diskussionen kommer bli megalång. Bara det här blogginlägget har ju dykt upp på ett par minuter. Med msn under tiden dessutom (som sagt, bra koncentration på mig).


Dags att leta fakta! Hittat tre rapporter och så som jag tror kan vara bra.


Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0