Söndagsfilosofi

Vissa saker är bara så jäkla svåra att klura ut! Borde inte vara såhär. Det borde vara så himla mycket enklare!!!! Tänk vad enkelt det skulle vara då va?
Livet är lite som en bandymatch, man kämpar och kämpar. Ibland trillar man eller kör ihop med någon och det kan göra jäkligt ont. Men oftast tar man sig upp och fortsätter kämpa. Till slut vinner eller förlorar man. Det är bara tråkigt att jag trillar så ofta, och hemskt tråkigt att jag inte åkt skridskor på hur länge som helst.

Snurrigt huvud efter helgens många glas vin! Idag mår jag lite som en fisk på land. Eller som Sara ansåg, sliten och trasig som mina favvobyxor.


Nä, sluttjötat. Över och ut


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0