ÅÅÅH

Råkade fastna vid ett ormprogram på Discovery (det var 3,5 timmar sen jag gick från Erik för att sova) och nu dör jag lite! Hamnade på reptiler.ifokus.se och nu kommer nog hela natten vara sömnlös. Läsa, titta, läsa, titta, känna begäret. MAMMA KAN JAG FÅ EN I JULKLAPP? Såna här vill jag haaaaaaaaaaaaaaa.



En liten söt Kungssnok skulle passa mig utmärkt.



Eller en uuuurfin Korallorm.



Eller helst den här fina Havsormen! Fast då skulle jag nog behöva ha hela lägenheten full med vatten. Och det hade varit tråkigt. Men vill ändååååååååååååå.



Skulle absolut kunna tänka mig en Boomslang med... SVÅRT VAL!!!!!!!!!



Ska leta vidare efter andra begär. Och kanske ett hem till min blivande. Jag SKA ha en orm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0