Back and forth

Idag har jag spenderat i princip hela dagen på Merry Can! Har varit trevligt och hemskt mycket skratt.
Jag och Sara var där för att fota respektive filma när Carlos Ivan uppträdde som mimclownen (?) Karil. Han är grym vill jag lova haha :D
Efter det bjöd han oss på mat på samma ställe och sen gick vi hem till Sara och fixade med film och bilder. Jag stannade en sväng hos Sara och färgade hennes hår och sånt kul, kollade lite Beck också. Efter det drog jag upp till Anni och satt där och tjötade med henne ett tag. Längesen :). Plus att jag får skjuts imorn till sjukhuset eftersom hon ska lämna in bilen vid åtta. Skönt att slippa gå upp typ hundra år tidigare.
Ja, jag har inte så mycket vettigt att säga. Jag saknar alla fina som åkt iväg på fältstudier och jag vill att dom ska komma hem ungefär igår! Det är så tomt och kommer fortsätta vara det i fem veckor till :( INTE OKEJ, FATTA VAAA?!?!!

Nu borde jag sova, men är inte särskilt trött. Att vara sjuk och sedan ledig gör att dygnen hamnar lite upp och ner. Klockan har stått på nio-tio varje dag, men jag har inte klivit upp förrän... ja, sent! Varje dag. Och jag har inte varit på gymmet på lver en vecka, så jag dör lite. Det är typ två veckor sen. Imorn måste jag verkligen våga ta mig dit. Läskigt att gå själv. Jag vet inte riktigt hur man gör eller så. Men jag ska satsa! Nu jävlar så att säga! Och så ska jag plugga imorn med.

HEJ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0