Somedays

Helt plötsligt blev klockan natt.
Men för en gångs skull har jag fått sjukt mycket gjort. När jag hämtat böckerna på bibblan imorn har jag allt mitt material inför B-uppsatsen skulle jag tro. Eller mer skulle jag nog inte få plats med i alla fall!

Jag vet inte riktigt om det är värt att gå och lägga sig och sova nu. Problemet är att jag har inte något att göra, och det gör det svårt att dygna. Visst har jag disken, men det är tråkigt. Men jävligt sweet att ha allt material planerat. Har dessutom kollat upp telefonnummer till alla högstadie- och gymnasium här i trakten. Bara till att ringa och försöka boka ett möte. Kanske skulle börja fila på en intervjuguide... Men nä, när jag gör den vill jag ha läst lite.

Shit, nu känner jag tröttheten komma smygande. Jag är nära en gäspning. Nä, borde sova. Ska ju träna imorn (idag). Hm, boka yogapass och sova.

Hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0