Taking it off

Just precis jättenu kom jag på hur mycket jag saknar The Phone House. Det var så grymt! Bra arbetskamrater, schysst jobb, väldigt intressanta människor. Ååååh. Vill tillbaka lite! Sen så vet jag att jag inte var särskilt bra på det... men ändå! Jag måste ju ändå skaffa ett jobb ungefär igår så... Jag ska ta och söka retail tror jag! Fast jag tror det är roligare på event. Event är TUUUNGT.
Men okej, mest saknar jag väl världens bästa kollegor kanske. Särskilt Kokko som jag inte träffat på sketalänge nu. Måste ta mig söderöver snart tror jag!!! Förhoppningsvis ändras schemat litegrann så jag har tid att åka och hälsa på henne i Nybro när jag är nere på "jullov".

Nog om mitt saknade jobb!
Idag har jag varit i skolan, varit på Mr Zids och bokat tid för ifyllning samt fyndat lite porslin på Röda Korset! Skulle egentligen bara in där för att se om de hade kvar de stora ölglasen som grabbarna köpte för ett tag sen, men då hittade jag sex svarta tallrikar och två kvadratiska skålar. 70 kronor. Som hittat! Ölglasen hade de dock inte kvar vilket gjorde att jag fällde en tår. Naeh, inte riktigt men typ! Jag är trött och har fått på tok för lite sömn de senaste veckorna. Blä.

Nu ska jag diska, skriva ihop lite grejer inför handledningen imorn och sen gå ner till Erik och se till att han äter nåt!


PUSKRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0