The DJ is asleep

Jag har inte glömt bort bloggen, jag är bara extremt dålig på uppdatering just nu!

Anledningen till mitt upptagna liv är att jag faktiskt lever det! Plus att jag pluggar gigantiskt mycket till B-uppsatsen som jag vill ha klar så snart som möjligt för att få lite extratid med familjen över jul.
Jag har varit extremt duktig i dagarna!
Igår satt vi med gruppen mellan 9 & 16 för att få klart redovisningen vi skulle ha idag, väl hemma satte jag mig och fixade till en tabell vi ville ha in i PowerPointen och sen skrev jag klart mitt PM och skickade in. Dessutom tyckte handledaren att det var bra! AWESOME! Efter det gosade jag ner mig och läste ut bok nummer ett på min nya referenslista. Jag har inte bestämt mig för om jag ska använda den eller inte, men den var bra! Jag får se. Kanske.

Idag har jag varit i skolan och haft seminarium som gick jääättedåligt haha. Jag hade inte läst in mig alls så det gick inge bra.
Efter skolan satte jag igång med plugget igen. Jag läste bok nummer två till min nya reflista, gjorde upp ett schema över vad som ska vara klart vilken vecka samt började med intervjuguiden. Intervjuguiden är i princip klar, jag skulle vilja slänga in fem frågor till, men kan inte komma på några bra. Allt i huvudet susar mest runt.
Mailade dessutom handledaren med några frågor för att ha lite klarhet. När svaret kom panikade jag och blev jätterädd. (Nu särskrev jag nästan bara för att jag tänkte JÄTTE......RÄDDD!)
Det första jag såg var liksom: NEJ, DET ÄR INTE DIREKT VAD DU VET.... osv osv.
Men ganska snabbt insåg jag att han hade skrivit "Hej Lina! Jag kommer att svara med VERSALER i ditt mail". Jaha tänkte jag och gick vidare med livet.

Men jag är verkligen sån. Står någonting med VERSALER KÄNNS DET SOM ATT DET ÄR NÅGON SOM SKRIKER PÅ MIG!
Ingen som får den känslan? Nehene.
Ja, jag gillar inre monologer, är inte det egentligen vad en blogg är?

Ja, sen gjorde jag nog inte så mycket mer med pluggen. Men det känns verkligen som att jag är på gång. Efter att ha kikat på en Narnia och inte kan sova kanske jag läser en bok till.

Och ja, det är rätt bra med mig i övrigt också. Det är så mycket självskador i mitt huvud nu (precis, just det, JA, DET ÄR MITT UPPSATSÄMNE) så jag hinner som inte tänka på så mycket annat.

Är inte det där konstigt? Jag hinner som inte tänka på så mycket annat. Hur fan kommer SOM in i den meningen egentligen?!?! Säg vad ni vill, testa att bo i Norrland för länge så märker ni hur invånarna kommer fördunkla era tankar.

Ganska långt inlägg. Förmodligen för att jag är trött vilket jag antar inte märks. Hej bra meningsuppbyggnad.

JUSTEEEEEEE. Idag var jag på Ica Kvantum. Jag råkade klicka hem ett par nya snowboardbrallor från 686 (JA, PAPPA, JAG BEHÖVDE ETT PAR NYA) och ett par snygga hörlurar från wesc. Precis när jag beställt och började mäta och trixa för att kolla min storlek med storleksguiden (ja, det är fullt normalt att göra sånt EFTER att man beställt) (Vem är han man?) så insåg jag att "fäääään, dom kommer vara hundra storlekar för små". Men ICKE! Dom satt ju så kalas att de till och med täckte de mer osmickrande delarna. Och JA, de var assnygga tillsammans med min jacka. Såklart.

Alltså hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0