Tidsfördriv nr 1

Har du fått en kyss den närmsta veckan? Jag liker det!

Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Emma och Erik, samt delar av klassen

Hur lång är du? runt 170

Vad väger du? Det beror på om gravitationen är snäll eller inte

Vilken är den senaste filmen du sett? Falling Down

Skriv hela ditt senaste sms : Förresten, du är världens bästa och jag älskar dig!!!! Puss

Föredrar du att ringa eller smsa? Sms!

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

När såg du senast din mamma?
Nyköping den 17e september

Icke godkänt i något ämne?
Mediakommunikation. Det var faktiskt ingen höjdare.

Mvg i något? -
Typ fem-sex

När vaknade du idag?
Först åtta, men på riktigt tjugo i nio

Vilken är din favoritplats?
Någon ö i sommen vid soluppgång. Världsbäst.

Vilken plats föredrar du minst?
Häähä. Det finns en plats jag ogillar bigtime.

Vart tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis i Stockholm.

Vad sover du i? Beror på humör och temperatur

Hur många kuddar har du i sängen?
Två vanliga, en liten och en stor

Har du bott/bor?
Uppväxt i Nässjö, bor i Övik

Tycker du om kinamat?
BÄÄÄÄST. Åt senast idag häääääh

Tycker du om kaffe?
Jag försöker att inte göra det, men jag tycker om det för mycket.

Vad dricker du helst till frukost?
Kaffe

Kan du spela poker?
Jag är 1337

Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
BB-kompis Jonis!

Vill du ha barn?
Adopterade

Kan du några andra språk än svenska?
Engelska samt extremt lite spanska. 

Har du någonsin åkt ambulans?
Jaa, men bara som moraliskt stöd

Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet, inget snack! Eller jo, snack. Om jag har mycket eksem gör det jäääätteont.

Vad spenderar du helst pengar på?
Mina vänner och min familj. Men jag har inte så mycket att spendera.

Är du cool?
HAHA, THE COOLEST DJUR

Kan du rulla med tungan? Sparris har försökt lära mig, dock utan framgång

Vem är den roligaste människan du känner? Sparris!!!!!!!

Vad har du för ringsignal har du?
Super Mario

Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Mamma har nog.


Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Datorn hööhö. Annars min älskade lur.

Kan du byta olja på bilen?
Jaaaa

Vilken var den senaste boken du läste? Håller på med Arne Dahls Himmelsöga, men senaste jag läste ut måste vara... Rick Riordans Percy Jackson and The Olympians - The Last Olympian. Asbra.

Dansar du i bilen? Jämt :D

När var du i kyrkan senast? Var i Sankt Peters-kyrkan när jag var till Rom i september

Hur många hål har du?
Hål hur då? Nu har jag hål mest överallt för att jag är torr och jättetrasig.

Har du någon piercing? Japp!

Har du någon tatuering? Japp!

Gillar du någon just nu?
Det kan finnas ett intresse någonstans.

Har du pojkvän/flickvän? Nepp, ensam är stark! Eller vad säger du Mew Two?

Vad är ditt mobil nummer? En hemlighet för de flesta av mina beundrare

Vad ska du göra ikväll?
Jag vet inte. Jag är pigg men trött. Så ska nog göra alla datorsysslor sen sova.

Har du några syskon? Tre! Bäst i världen. Plus lilsis såklart. Hon är med bäst i världen.

Hur mycket pengar har du på din mobil? Abonnemang


Kommentarer
LINAAA

Missade visst att den närmsta saken skulle vara röd. Varken datorn eller luren är ju röd... Har en röd tomte på skrivbordet HIGH FIVE!

2010-11-11 @ 17:31:25
URL: http://linaee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0