Tidsfördriv nr 3

Vilket ställe är du oftast på? Jaa, oftast är jag väl hemma i lägenheten, hemma hos Emma och Erik eller hemma hos Sara.

Favoritbar: Harry B James i Stockholm

Favoritklubb: Jag är ingen klubbmänniska, men skulle nog våga påstå att Corona i Umeå är rätt coolt.

Sveriges bästa dj: Jag suger på DJs... Vet att det finns nån som heter DJ Qute eller nåt. Så jag kör på det.

Så viktig är musiken: |------------------------------------------------x| Så!

Hit tar jag någon på första dejten: Det beror på person, men oftast blir det ju något casual som att typ kolla på film eller så. Men helst skulle jag nog... Ta en bääärs. Jag är så blyg mot nya människor annars.

Här firar jag min födelsedag: I år var det hemma hos mig, i en tentasal och på Olles!

Här skulle jag fria: Det skulle jag aldrig göra. Lämna mig utanför giftemål. Tack.

Hit går jag en tisdag: Emma och Erik eller Sara. (Det gör jag ju varje dag så... )

Undviker: Saker som har med avföring att göra.

Om du sitter själv i en bar, vad gör du? Köpa in en flaska Dompa och få folket att komma till mig.

Bästa utestället att vara ensam på: Skulle jag vara ute här nånstans i Övik skulle det kunna vara vart som helst. Här stöter man aaaalltid på nån man känner. (Vem är han man?)

Stammis på: Jaa.. Olles och Harrys antar jag om vi pratar krog?

Beställer alltid: Öl. God öl om ekonomin tillåter.

Dricker helst: New Castle. Primator är finfint det med. Och nån ny jag testade i onsdags!

Bästa gå-ut-plagget: Rosa, luddig klänning och ett par söta fluffiga moonboots! Nej, jag klär mig i det jag känner för. Ibland klänning, ibland skjorta. Humör!

Äter på väg ut: Äpplen ofta. Eller vad menar vi? Jag måste påstå att den här enkäten har en väldigt låg reliabilitet då frågorna kan tolkas på olika sätt.

Äter på väg hem: Nåt jag hittat på krogen. Eller nåt fyllekäk från typ kebab city.

Det första du gör när du kommer hem: Beror på!

Äter dagen efter: Resterna av krogfyndet eller kebab city-resterna.

Utekväll jag helst skulle vilja återuppleva: Åh! Hm... Det finns så många roliga!

Utekväll jag ger allt för att slippa återuppleva: Finns många där också!

Så är jag att springa på ute: Beror på vem som springer på mig. Om nån springer jättesnabbt på mig blir jag nog arg och skriker nåt elakt. (Jag är trött)

Bästa sättet att få kontakt med någon: Beror på vart man är, hur man är och varför man är.

Kan man träffa kärleken ute? Jag tror absolut på att det kan hända. Varför inte liksom?

Har du blivit utslängd någon gång? Jaa, när jag var sjutton.

Så länge är det värt att stå i kö: Värt? 0 minuter. Men för allmänhetens lycka kan jag väl stå där en halvtimma eller nåt. Med bra sällskap.

Förfest eller efterfest: Förfester brukar vara roliga och chill, efterfester blir oftare lite mer mysiga och deeptalkande, i alla fall enligt mina erfarenheter. Fast jag har varit på många bra efterfester med! 50/50

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0