Wasteside

Det är så tråkigt när jag väl får inspiration att jag aldrig tar tummen ur när jag inte har den! Nu sitter jag här igen för ungefär 987474204864e gången och inser att jag inte kan göra SHIET åt min inspiration för jag saknar lite grundläggande saker. För att få leva ut min inspiration (som faktiskt ligger på topp för tillfället) behöver jag:

Mer tid
Papper (av lite finare typ än vanliga)
En multiskrivare
Adobe Illustrator
Adobe InDesign
En ritplatta
Bra högtalare


En skrivare har jag hört ska vara på ingång, men det räcker inte riktigt! Måste skaffa.


Ikväll såg jag och Erik på Inception, bra film. Ingen av oss hade sett den än så vi tyckte väl att det var dags. Ja, that's it tror jag. För visst har jag redan skrivit om resten? Har jag inte gjort det så låtsas jag att jag gjort det.

Samt lite news till intresseklubben: Min axel/mitt skulderblad är paj och gör skitont. Jag vet att jag egentligen inte tog för tungt på gymet, men borde kanske ha slutat när jag kände att axeln inte orkade. Det var pinsamt att det gick dåligt, så då gick jag ner till yogan istället. Ska hinna köra lite ben imorn tänkte jag, boosta upp gym-självförtroendet lite. Låtsas att jag är stark. Jag ska nog boka yoga på torsdag med, yoga två gånger i veckan? JA, TACK.


Dags att kolla upp lite skolor och nummer nu så jag har lite kött på benen tills imorn.

Men innan det!!!! Några fina rader att aldrig tröttna på:

I don't care if it hurts
I want to have control
I want the perfect body
I want the perfect soul



Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0