Blue American

Igår var verkligen en sjukt värd kväll!
Jag, Emma och Erik släpade oss bort till Anna för att äta mat och spela lite Rappa Kalja. Hur roligt som helst verkligen, ju senare det blev, ju roligare blev det. Jag var KICK-ASS på att få folk att rösta på mina påhittade förslag hööhö.
Enligt Anna återuppstod Jesus år 888. Det var kul.
Den sjätte juli 1939 dog nån snubbe i en trafikolycka.
Det norska ordet Ru betyder Hatten sitter snett, gubbe!

Ja, mer kul var det och mer kul sa vi. Värttttt som fan! När jag & W/J kom hem fick Erik penetrera mitt andra hål, kändes skönt! Men han hittade inte riktigt ut så jag fick spräcka det själv... Emma skulle filma men lyckades inte, men däremot lyckades nålen vika sig halvvägs! Skitcool. Jag är inte infekterad och det är också skitcoolt (Peppar peppar).
På tal om peppar, visste ni att citronpeppar innehåller paprika? Det fick jag veta för några dar sen när jag fick allergi av det. KUL LIKSOM! DET ENDA PEPPARN JAG ÄTER!!!!!! Örtsalt innehåller också paprika. KUL.

Nu ska jag sova, gruppa klart lite imorn. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0