Congratulations, I hate you

Kom just hem från gymet. Körde lite ben med Veronica och avslutade med lite avslappning i bastun. Sjukt gött. Lite hemskt bara att inse hur mycket muskler i ben och gump jag faktiskt tappat sen jag lirade bandy. Att träna insida lår SÖG, det gjorde ont och var joooooobbigt. Men välbehövligt. Allt jag tänkte var "komma i byxorna, komma i byxorna" eftersom byxorna jag är kär i och har beställt är för små. Det fanns inga andra kvar. Så nu jävlar blir det inga tjockisdagar, de kommer att spenderas på gymet istället. Sweet som fän. Det är fruktansvärt skönt att vara igång med lite träning.

Så nu ska jag sluta skriva och ta hand om mitt kaos! PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0