Everyone will have a choice

Hej!
Idag har jag haft seminarium. Det gick helt okej, trots att jag blev nervös som jag aldrig blivit tidigare.
Sen har jag städat lite, efter det gick jag ner till min käraste socka, och sen på Olles. Det är därför vissa meningar blir lite konstiga.
Efter Olles stod jag och Lollo ganska länge och diskuterade vem som skulle gå hem först. Till slut fick jag gå med på att gå hem eftersom hon hade mer folk, vakter och poliser hemma vid hennes ingång.

När jag kommer hem upptäcker jag blod i trappen; "OH, CSI LIVE" tänker jag, springer upp, hämtar kameran och börjar fota. När jag hade några steg till min våning kommer två grabbar ut och är lite slagna. Så jag fotade det med. Sen kom polisen och jag gick hem, jag hade ju ändå inte sett nåt. Men nu ska jag sova. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0