You ain't ever gonna burn my heart out

Idag har jag varit i skolan mellan halv ett och typ... fyra kanske. Rätt sweet, vi har blivit klara med sammanställningen av den kvalitativa faktan och så! :)
I övrigt är jag, precis som alla andra, pissless, pisstrött och har bara tappat livslusten i allmänhet. Men den kommer nog tillbaka efter tentan, för då kommer SIIIIS. Och till den helgen får jag ännu ett finbesök som gör mig väääldans glad :)
Men nu ska jag sluta tjöta här och istället gå ner till världens bästa Emma-Erik. Vi ska till Anna och äta mat samt spela lite Rappa Kalja! Emma och Anna är AWESOMEST som har lyckats få mig att plugga helg. Jag är också lite awesome, för de har faktiskt inte behövt tvinga mig :)


HEJDÅ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0