You will live to tell

Mina armar gör relativt ont nu. Men dagen har varit jättebra trots att jag bara gjort "tråkiga" saker.
Dagen inleddes med en skön sovmorgon (och behövlig eftersom jag somnade runt fyra). Vid halv tolv var det dags att träffa gruppen och göra en granskning på en annan grupp. Vi är ganska effektiva när vi känner för det, så vid ett sprang jag hem och började städa lite grann. Eller snarare jättemycket. Har inlett projekt RENSNING. Jag tror till och med att jag ska slänga mina gamla Converse, men jag har inte bestämt mig än.
Efter att projektet pågått i fyra timmar kom Wiita och sa att det var dags att dra till gymmet, så ombyte och ner och hämta Robin var planen. På gymmet körde vi lite armar, det är ungefär därför jag har lite ont i armarna, jag har nog aldrig tränat dom innan... Efter armpass körde jag och Wiita yoga i en timma och sen gick vi hem och drack te och kollade biggest looser. Assweet. Sen gick jag hem och städade lite till och hann med en telefonstund med mamsen också. Nu känner jag mig hemskt harmonisk och tänker läsa och sova! PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0