firieth

Idag har jag faktiskt varit lite duktig känns det som!
Jag har varit i skolan för seminarium och grupparbete, vart på Mr. Zids och bestämt att min gadd ska fyllas i, ätit bra mat med Wiita, spelat Guitar Hero (duktigt för att jag körde på medium och inte sög), varit på ett yogapass med Wiita, köpt ett gymkort (!!!!!!!) som inkluderar gym och alla pass som körs på friskis. Efter det var jag och Veronica precis på väg för att sola, men kom på att vi INTE kunde missa idol. Så då sprang vi hem till Sara, kollade idol och sedan gick vi och solade. Nu känner jag mig lite mer lugn och trött än jag vanligtvis gör den här tiden, så jag tänkte faktiskt tända lite ljus och läsa lite bok. Jag måste läsa ut Arne Dahl-boken kvickt som attan så jag hinner läsa HP-serien igen innan första delen av sjunde filmen kommer. BAAH. Men mys skare va ikväll.

Det är min dag! Dessutom ska jag till och med delge vad som gjorde min dag idag, eller kväll åtminstone. Jag tyckte det var sviiinkul, så GÖR DET BARA, tar typ två sek.
Gå in på Google.se och välj "kartor". Tryck på "vägbeskrivning". Skriv
"Tokyo" i A och "New York" i B. Välj "hämta vägbeskrivning". Scrolla ner
till punkt 21 i vägbeskrivningen

Jag tänkte fixa en direktlänk, men google ville inte det. NATTI!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0