Gör som Sis

vad gjorde du igår? - sittning på olles och massa annat kul!
har du ett eget rum? - egen lägenhet, så det hoppas jag
tycker du om stjärnor? - gillar star wars. Sen är vanliga stjärnor fina att kolla på i fyllan
gillar du att baka? - Ibland! eller jo, det gör jag, men oftast för lat att göra det
föredrar du blondiner eller brunetter? - Jätteolika, jag föredrar en fin personlighet
hur många kontakter har du på bdb? - 120 stycken, jag är azum
har du varit inne på snyggast.se? - pinsamt nog tror jag till och med att jag har ett gammalt konto där
finns det något du hatar? - Jaa, det gör det!
har du druckit? - dricka bör man annars dör man (kopierat från sis)
har du varit otrogen? - aldrig varit, tänker aldrig vara
vad ska du göra i helgen? - Hm, sova nu och film med valle imorn. Nästa helg ÖREBROOOO
vill du dö? - senare
har du ljugit? - Förmodligen
vad vill du bli som vuxen? - Socionom? :D
har du tittat på melodifestivalen? - Jaa, men inte direkt favoritprogrammet
gillar du mat? - Klart, äta bör man annars dör man? Men vem är han man?
hur lång är du? - Runt 1, 70 tror jag
har du en tjej/kille? - Jag har harry
är din säng bäddad? - jag ligger i den, dessutom insnurrad i täcket, så nej.
vad är ditt smeknamn? - Ägget och Bajs. How nice?!
hur många bilddagböcker har du haft? - uno!
är du emot homo-bisexuella? - JÄTTE. Nej, helt ok med mig alltså
har du en tv i huset? - I huset har vi nog många, men i min lägenhet har jag en :D
vilken är bästa låten just nu? - Svårt att säga, men lyssnar sjukt mycket på Creep (Radiohead)
har du blivit sviken? - Det har jag
största sorg just nu? - Hela världen är så underbar om man bara får ett svar
största glädje just nu? - Mina vänner
vem skulle du dö för? - Mina vänner
vem är den starkaste du vet? - Mamma och bror
snyggaste på dig? - min nya fina tattuering
brukar du göra smileys? - Hela tiden :D
vem är coolast? - Jag?
har någon kallat dig hora/bög? - Både och! Men inte sammanslaget som sis.
hur många palestina-sjalar har du? - En rosa-svart och en lila-svart. Inget jag använder längre om det inte är jääävligt kallt!
äger du en papperskorg? - Rätt gissat
har du ett lantställe? - naej, men båten räknas som lantställe för mig
vad tänker du göra när du är klar med denna listan? - Sööööva
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Kanske. Men troligtvis inte
har du en morgonrock? - Näääää :(
vem litar du på mest? - Musiken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0