Löfte till Lilsis

Lovade ju faktiskt lillasyster att jag skulle lägga upp den här när jag hade tid. Och nu ska jag ju bara sova ändå.


1. vad heter du? lina
2. vad kallas du? lonkan, ägget, bajs.. lite såna saker
3. vad vill du bli kallad? lina fungerar bra tyck ja!
4. födelsedatum? 3e november
5. stjärntecken? skorpion
6. lunar? Klart. Men lunar har ju lagt ner så jag har flyttat över till det nya lunar. Heter FAKE!
7. msn? Japp
8. helgon? Det med! Men inte vart inte på typ... Tre år skulle jag tro?
9. vart bor du? Övik
10. vad har du för mobil? HTC Desire
11. har du en egen dator? Två !
12. vem är din/dina bästisar? Jag har så många fina folk!
14. vad ska du göra i sommar? Som sis, kompromissa den här sommarens festivalmissar!
15. favoritfärg? svart och lila
16. turnummer? 10/2
17. vem älskar du mest? Harry P
18. intressen? Musik
19. favoritband? Finns så mycket bra! Just nu är jag väldigt fast i Radiohead.
20. favoritlåt med ditt favoritband? Creep just nu
21. namnsdag? Har ingen :( Inte på Lina i alla fall
22. vad skulle du vilja heta? Jag vet inte! Något roligare än Lina Eriksson...
23. vad heter du på din msn just nu? linae  .  the virus of life   .
24. hur många online? 22
25. vem är 15:e online? Mattiasssssssss
26. vem har du blockat? Sånt hära virusfolk
27. hur många olika grupper har du? åtta
28. har du några olästa mejl på hotmail? Aldrig
29. har du några nya kommentarer på bdb? Nepp! Inte nu
30. isf hur många? -
31. hur ser din drömkille/drömtjej ut? klurigt. För typ tre veckor sen hade jag haft ett klart svar. Nu har jag bara ett klart svar på hur den inte ser ut.
32. beskriv ditt hår? Kort och flerfärgat!
33. har du några piercingar/tatueringar? Yes!
34. vart skulle du bo om du fick välja? Jag älskar stockholm
35. bor du i lägenhet eller villa? Lägenhet
36. vilken färg är snyggast på kläder? svart
37. vad har du på dig? tshirt och shorts
38. har du något i håret just nu? Nepp
39. vad har du gjort idag? INGENTING :) Umgåtts med mina fina
40. vad ska du göra imorgon? Skola, storhandla och städa är planen. Men känner jag mig själv kommer det nog bara bli skola
41. hur mår du just nu? Vet inte
42. hur brukar du annars må? Blandat
43. är du sjuk? nej
44. har du ont nånstans? jätte typ överallt
45. har du gått till tandläkaren detta året? Neeeej, måste ringa
46. vad heter din pappa? Per-Olof, men det vet ingen. Så Huge.
47. har du några syskon? Två lilsis' och två bigbro's!
48. vilket är ditt favoritdjur? Alfred
49. äter du ofta godis? Naej, faktiskt inte.
50. vilket är ditt favoritgodis? Djungelvrål
51. vad är det finaste som finns? Harry P
52. vilken är din favoritdryck? Öl
53. vilket är ditt favorit tv-program? Scrubs är ju grymt
54. vilken är din favorit veckodag? vet inte, beror på!
55. vem är din förebild? Många
56. vad är bäst med dig? Som sis säger - ALLT
57. har du några komplex? jaaaarå
58. hatar du någon just nu? Nej, men många irritationer!
59. saknar du någon just nu? Ganska mycket fast det inte går. På nåt sätt. Helknäppt det hära.
60. har du kysst en apa? Hur definieras apa här?
61. vilket husdjur skulle du vilja ha? Affe
62. är du allergisk mot något? Allt typ
63. har du ngt nytt gb-inlägg på bdb? Nepp!
64. hur många bilder har du lagt ut? 1375
65. vad har du valt för bild här ovan? None
66. vilket band är det dåligaste som finns? Måste inleda med att påpeka att det inte finns något som heter dåligaste, och sedan måste jag fortsätta med att säga att det finns sjukt många band som är riktigt dåliga, men sämst tycker jag nog ändå att tokio hotel är.
67. är du kär? Nej, sånt har jag slutat upp med
68. isåfall i vem?
69. vad är din civilstatus? ensam
70. vad har du för sexuell läggning? förvirrad
71. är du homofob? Nepp
72. är du medlem på någon annan sida än bilddagboken? Japp
73. isåfall vilken/vilka? facebook med flera
74. vilket är det fulaste tjejnamnet? jag tycker faktiskt inte mycket om namnet karin.
75. vilket är det fulaste killnamnet? Sigvard
76. har du varit hos frisören det här året? Japp!
77. använder du nagellack? Jämt
78. har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? Persienner och gardiner
79. har du eget rum? Egen lägenhet!
80. har du en dubbelsäng? Nepp
81. har du en egen platt tv? Nepp
82. när flyttade du senast? Ganska exakt ett år och en månad sen till övik
83. vilken stil har du? Linae kallas den!
84. vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? Frank Iero.
85. vilken kändistjej har snyggast kropp? Megan Fox
86. vilken kändiskille har snyggast kropp? Logan Lerman. LAMM
87. skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? Helst inte, nej.
88. har du hoppat studsmatta det här året? Förmodligen nån gång :)
89. vilken är den godaste frukten? Äpple
90. äter du grönsaker varje dag? Nästan, försöker åtminstone
91. dricker du så mycket vatten som man ska? Absolut. Dricker för mycket
92. är du underviktig, normalviktig eller överviktig? Jag slutade väga mig för längesen, men nu ska jag börja släpa rumpan till gymet så då kanske det blir roligare
93. hur lång är du? runt 170
94. är du nöjd med dig själv? Vissa dagar
95. vad är du bra på? Att vara awesome
96. har du en egen hemsida? nepp,
97. är du medlem på den engelska bilddagboken? Tror det!
98. hur gammal önskar du att du var? Jag önskar att tiden spolades fram typ en månad
99. vad är klockan just nu? 0034
100. är det jobbigt att svara på frågor? Näää


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0