Some will win, some will lose

BLÄ. Nu sitter jag och stressäter. Okej tänker du, stressäter men har tid att blogga? NEJ JAG HAR INTE TID ATT BLOGGA DET ÄR DÄRFÖR JAG STRESSÄTER. Och maten blev inte ens varm för att jag stressade med den, jag är stressad!!!!!
Tappar varenda jävla kall pastajävel och kan inte tugga för att det är så äckligt. Jag har ätit samma mat i en vecka nu. SAAATAN så skönt med lite pengar imorn. Dock blir det inte så mycket över eftersom jag ska betala gymkort och hudvårdsprodukter, men ändå. Kanske räcker till någon variation i alla fall...
Försov mig dessutom idag. IGEN. Jag måste lära mig somna på nätterna. Det skönaste är att jag inte ältar så mycket längre, liksom det här gamla, sånt som var innan. Jag skiter i det och går vidare. Nu jävlar säger jag bara. (Det säger jag rätt ofta, men ändå). Den här gången är det dags och jag har min Wiita med mig vid min sida.

Nej, hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0