The virus of life

Sitter på bussen mellan övik och Sundsvall nu, därifrån blir det vidare till Stockholm och Örebro. Asnice I must say!!!! Såg just filmen Gamer, hade egentligen inga större förväntningar eftersom jag inte hört typ något om den. Men jävlar vad bra den var! Och självklart med jordens snyggaste lammkött Logan Lerman. Mums!!!! Nej, men grym film. Jag började älska den redan i introt:) Nog om filmen kanske. Det är så svårt att veta hur mycket jag skrivit när jag bloggar från luren. Men idag gäller i alla fall Örebro, och hur skönt det än kommer att bli att få första riktiga semestern sen i påsk kommer jag sakna ihjäl mig efter mina fina i Övik. Men jag saknar min Amanda med så det är ju rätt bra att fara dit och råda bot på det :) Nej, nu ska jag läsa lite Percy Jackson. Pusssssssssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0