When in Rome

Yes! Så är det. Sitter i Rom nu och dricker en finfin Heineken. Har precis varit ute och firat min kära mors femtioårsdag. Jag kände mig sjukt sofistikerad i mina glasögon när jag satt med ett glas rött, ett glas skumpa och ett glas vatten I must say. Rom är hur fint som helst, men internet här suger. Dock ska ni få huuur mycket bilder som helst när jag kommer till Sverige igen. Inte här på bloggen, det är jobbigt. Men jag gissar att mina sjukt många läsare har mig på fejjan. hihi. Saknar hem. Saknar alla mina fina från hemma och inte hemma. Fick en allergichock i Örebro som ÄNTLIGEN håller på att försvinna. Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. Tänkte väl bara tala om att jag lever. Ska nog springa in på rummet nu, måste sitta i frukostsalen för att ha täckning och nu låter människor här utanför. PUSS! Snart är jag hemma och nu fick jag ner Eclipse. PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0