Yesterdays feelings

Jag har äääääntligen lyckats läsa ikapp alla jäkla blogginlägg som har tyngt mig de senaste dagarna. (Jag som aldrig skulle börja läsa bloggar... Men det är sjukt tråkigt att läsa flera dagar gamla inlägg!) Och bra dagar har jag haft med. Hur bra Rom än var så är det helt underbart att vara hemma igen med mina fina. Vi har sjukt mycket i skolan, men vi försöker ändå hitta vår stund liksom.
Jag måste verkligen sova nu, så dags för tandborstning och sånt! Och ta bort sminket med min nya, fina, underbara make-up remover från Mary Kay. LOVE IT. Ska bli gött att komma igång lite nu, fifan. Var dessutom duktig tjej och hämtade ut mitt körkort som jag vart utan i typ tre månader nu.


PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0