Bloggtips!

Min genialiska favoritbloggerska har gjort det igen. Visserligen känns det så här fantastiskt varje gång bloglovin väljer att visa http://blog.goldenwave.se/ (nej jag vet inte hur jag får till det så det bara står "Jessans" och inte hela länken). Hon har alltid bra kommentarer till livets alla händelser och ja, jag älskar't!

Saxat från Jessan: 
Och helt ärligt, tjejjer måste ha någon form av genetisk felprogrammering?
Jag menar 90% av tjejjers deppighet handlar om att vi har gjort något dumt, känner oss feta eller har ekonomiska problem.
Och VAD gör tjejjer när de deppar? Dricker alkohol, äter glass eller shoppar.
Genialiskt. Verkligen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0