Day two: nine things about yourself

Hade visst missat att jag hade börjat med en sån här, så idag blir dag två. Måste bli lite mer konsekvent med mitt bloggliv. Nio saker om mig då... Just nu åker jag tåg. Sanningen är faktiskt den att jag tycker om att åka tåg. Enda stället som jag inte stressar på. Jag har fantastiska vänner. Jag är livrädd för att misslyckas. Mitt favoritgodis är djungelvrål. Det äter jag dessutom just nu. Jag vet ingenting om framtiden. Jag är fruktansvärt nyfiken och vill veta allt om allt. Förutom bajs, det är bara äckligt. Jag vill åka till Kanada. Jag vet inte vad som är min naturliga hårfärg längre, men den brukade vara blond. Jag har pollenallergi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0