En liten Nässjötripp

Ja, om tre timmar är det dags att fara hem till Övik igen. Jag åker tillbaka dit med ny energi och mycket mer glädje än när jag lämnade. Det känns bra. Anledning? Många.
Jag har fått umgås med fint Nässjöfolk, jobbat och bara haft det så himla bra.
Jag har fått träffa CAJSA. Ett år sedan. Att se min kaktusknullande favorit kändes lite sjukt. Och sjukt bra. Dessutom vet jag att vi snart ses igen och att vi då har många fina sommardagar framför oss och ett fett Peace and Love. För det är nämligen bestämt nu. Jag ska på PL. För jag har tagit ledigt från jobbet.
Mitt FAVORITJOBB. Jag längtar bara tillbaka dit hela tiden, och så ska det faktiskt vara. Jag längtar tillbaka till alla fantastiska kids och den underbara personalen. ÅÅÅÅH, det känns så bra.
Igår, även att det var sent och jag skulle upp tidigt idag jävlades jag med min sömn för att åka till IVAN för att träffa världens bästa män plus några gosiga brudar. Att få kramas med Denniset, Robban, Lillpung... Jag saknar er varje dag. <3
Så ja, jag har haft en bra resa, och de sista två dagarna har varit helt sjukt bra. I onsdags var det jobb och efter det hänga med Cajs och Flu ute i Donnemilen. Bästabästa. Alla minnen vi har tillsammans är så sjuka. I sommar har vi planerat en moppetur till Donnemilen för gamla tiders skull.
Igår var det jobb och mina gosepojkar.
Jag vill inte åka, men jag vill åka. Jag saknar mitt folk i Övik och jag kommer sakna mitt folk i Nässjö mer än någonsin. Men jag vet att jag kommer tillbaka om en månad. Och jag vet att juni blir en SJUKT bra månad men SSK-examen, studentbal, student, bröllop, fina människor och Peace and Love.
Nu måste jag bara få reda på vart jag ska praktisera samt hur min juridiktenta gick. Fast då kommer jag nog inte kunna leva, för hur kan man ha det så bra? 
Som sagt, en gladare Lina entrar Övik ikväll, med en skål dessutom.
PUSS


Kommentarer
Karro

Åh. Jag vill också hänga med er ute i Donnemilen. Precis som förr. Saknar det, och er. Alldeles för mycket.

2011-04-30 @ 10:36:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0