Helgen!

Nu tänker jag berätta om min helg. Och några roliga stunder som inträffade strax innan.
I onsdags hade vi tjejjoursutbildning. Förutom kvinnan som håller i utbildningen varje vecka var ännu en ny kvinna där. Jag minns inte riktigt vad hon hette, men JESUS, det var inte min kind of woman. Hon uttryckte sig så pass professionellt att hon kallade en läkare för polack-idiot. Min respekts kurva gick från helt okej ner till att fuuuullständigt försvinna. Ja, vissa läkare är piss. Men sitter man som "professionell" och håller i en utbildning och kallar en läkare för det? Jag blev arg. Så efteråt konfronterade vi henne med liiiiiite åsikter. Det var skönt. Få ur sig lite liksom.
Gud vad dåligt jag skriver idag.
Dock kunde vår irritation inte riktigt lägga sig där, så jag och Emma satt uppe halva natten och fixade affischer och grejer som vi ska slänga upp pronto. Asnice faktiskt.
Även i torsdags fanns det några irritationer i luften, så jag och Emma började diskutera om vi skulle jävlas lite med grabbarna som skulle komma och hälsa på på fredagen. Säga att det var första april. Tills vi insåg det underbara; DET ÄR FÖRSTA APRIL IMORN!
Så natten spenderades på flashback forum där vi letade sköna spratt, youtube blev även en del i det hela. När fredagen väl kom hade vi inte riktigt hunnit fixa allt vi skulle, men vi hade lite ordnat för dem i alla fall. 
Dessutom skaffade jag ett förhållande. Alexander, 35 år, gift men i skilsmässa samt lokalkändis i Övik.
Mamma var glad för min skull och Pontus blev arg och orolig. 
Jag och Emma hade jätteroligt!
Erik fick duscha i rött vatten med blå tvål. Hägglund drack blå mjölk och hela fredagkvällen hördes "vafaaaan" följt av ett lurigt " APRIL APRIL!!". Hihi.
Helgen har varit bra. Kul att träffa grabbarna, dricka gott vin och ha det bra en stund.
Nu ska jag återgå till plugget! Hejjjjj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0