Gryningspyromanen

Jag är trött. Jag är less. Jag är omotiverad. Jag är stressad.

Min lägenhet ser ut som skit på grund av ovanstående faktorer. Jag orkar inte ta tag i något.
Jag har tagit åt mig alldeles för mycket än jag klarar av egentligen, med STUNG, tjejjouren, studentambassadörsjobbet och allt. Men jag VILL. Jag vill alltid så mycket. Men nu ska jag kämpa tills jag går sönder.

Egentligen är väl juridik-tentan grunden till allt jag känner. Om jag vet att den är klar och bortgjord och godkänd skulle jag kunna känna mig lugn fram tills nästa gång i alla fall. Men det kan jag inte nu. Jag är så trött på allt och jag är bara ledsen. Jag måste verkligen komma iväg och träna i dagarna, annars går jag väl under. Måste få ut lite av alla jobbiga känslor. Jag vet inte vad jag ska skriva, var bara tvungen att ordbajsa lite innan verkligheten skriker åt mig att fortsätta med mitt liv igen.
Det känns så mycket lättare att bara sitta här och sjunga med i allt Daniel Adams-Ray sjunger. Han förstår mig.


Jag vill kramas och kyssas men du vill bara knulla mig.


Kommentarer
hanna

fixade en ny blogg, bara så duvet liksom (;

2011-02-16 @ 16:31:27
URL: http://hannastralman.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0