I'm back!

Jag är ledsen mina kära bloggläsare, men yours truly har faktiskt ett fruktansvärt hektiskt schema för tillfället!

Hemavan i tre ord: Förträffligt, awesome, galet.
På riktigt. En sinnessjukt bra jävla resa och så sjukt mycket fantastiska människor jag fått träffa och lära känna. Sjuka finanr och fina finnar och finnar som kan dansa. Skåningar med fina leenden och sköna stug-kompisar.
Det är svårt att hitta ord för en så fantastisk resa.

Nu är jag just hemkommen från en kväll med mitt kära STUNG. Det är stört tråkigt att jag blir tvungen att lämna till hösten. FANTASTISKA MÄNNISKOR. Stort gilla. Vi har varit och käkat på Mamma Mia samt varit i lokalen och kört lite lekar. Sjukt bra. Verkligen.
Dock kunde jag inte fortsätta kvällen med mina kära på grund av att jag har tenta imorgon. Jag kan nog inte ens beskriva hur mycket jag hatar ALLT som har med juridik att göra...

För att vara gullig mot lilsis Sofia uppdaterar jag lite mer än den sena timman ( HALV TOLV EN FREDAG!?!?!) tillåter.

En sak. Bara för att jag just diskuterade ämnet med Veronica.
Jag är fan alltid i mitten. Jag är så JÄVLA trött på att vara i mitten och ha 82640842 olika intriger runt mig hela tiden. VÄX UPP och lär er att bara kunna vara med varandra allihopa för fan. jag är så trött på att vissa av mina vänner inte ens tål attt titta på varandra. Visst, jag ska inte vara den som moralpredikar, jag har också varit där. Men jag är trött på att bara få höra snack från alla håll, hålla på all jävla information och inte säga ett knyst. PRATA MED VARANDRA.

Jag är sur. För att om jag missar den här tentan igen så vet jag inte vad jag gör. Hoppa av? Inte värt att fortsätta lägga ut tiotusentals kronor till om jag inte kan få en examen. Jag är bitter och negativ och LÅT MIG VARA DET.


Jag förstår inte logiken i att jag ska kunna sova på Hamngatan ikväll. Värdelöst isolerade studentlägenheter en fredag-fest-natt. Lycka till.

Hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0