Kopierat

Snabb update på de senaste händelserna i mitt liv:
Mellan den 23e och 27e januari befann jag mig i Hemavan med min kära familj och lite släkt. Vi hade det hur bra som helst! Jag hann shoppa en ny hjälm och nya brillor, tur var väl det, för sista åkdagen landade jag med huvudet i backen och fick en förmodad hjärnskakning.
Hemresan därifrån var inte riktigt lika kul som  veckans åkning, tåget från Gävle till Sundsvall var nämligen två timmar försenat, vilket innebar att jag kom hem till Övik nästan tre timmar för sent.

Efter det har jag precis haft en helgrym helg! Eriks kompisar från Sundsvall var uppe och hälsade på och det har blivit många sena nätter nu. Men roligt har vi haft, även om jag misstänker att jag börjar bli lite gammal.

Nu i veckan har vi mest pluggat och jag har försökt packa med mig allt som ska med till Hemavan, nästa skidresa med avgång IDAG! Dessvärre har jag fått någon tråkig allergi som låter mig se ut om ett litet mysmongo som har gråtit. Riktigt röda och svullna ögon. Inte okej...
Men jaja, Hemavan blir nog asbra även att jag igår fick reda på att min roomie Jimmy måste stanna hemma :(((((( .

Cykla lugnt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0