Säljsekten The Phone House

Eller?
Jag saknar att stå ute och sälja, jag saknar att ha grymma kollegor och få pikébränna.
I dokumentären var allting enbart riktat mot det negativa i yrket, bara de personer som har haft en dålig arbetsupplevelse var med. Visst, jag tjänade ungefär noll, men det var ju för att jag inte var bra som säljare (mamma anser att jag fortfarande är hjärntvättad). Min TL var hur grym somm helst och hon brydde sig om teamet och kom alltid med goda råd om man hade en dålig säljdag. Sen kanske de andra nissarna som arbetar som TLs i andra team är helt bäng, men dra inte alla över samma kam liksom.

För er som vill titta:
http://svtplay.se/v/2321760/dokument_inifran/saljsekten
Ha det nice!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0