dålig rubrik

Idag har vi haft kursintro på termin fyra. För mig känns det helt galet och helt fantastiskt att jag faktiskt är HÄR, jag GÖR det här, jag KLARAR det här. När den här terminen är slut har jag klarat av över hälften av min utbildning.
Från att när jag flyttade till Övik för lite mer än ett och ett halvt år sedan tänka att "jag ska i alla fall försöka" till att känna att "DET ÄR KLART JAG KLARAR DET!". Det är fint. Hur fint som helst.
Självklart hade jag inte orkat vara här och fortsätta livet i skolbänken om det inte var för mina fantastiska vänner från både socionomprogrammet och övriga Öviksbor. NI ÄR FANTASTISKA OCH JAG HAR EN FANTASTISK DAG!
Jag åt nämligen frukost i morse.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0