Don't you forget about me

Igår var en bra kväll med bra människor!
Jag och Veronica inledde kvällen med några glas vin, "vem där?" och "alfapet" (JAG VANN!!!). Efter det kom paret Wiitavaara/Jonsson förbi och joinade oss på något annat spel och ännu mera vin och hur mycket prat som helst.
Veronica lyckades bli bra lurig och gick och la sig, så vi fortsatte helt enkelt kvällen på Club W/J. Asnice! Där var det inget vin, men massor av prat och lite How I met your mother!
Brabrabra!

Nu håller jag på att laga lite mat, hittills har dagen kanske inte varit den mest produktiva, den har mest bestått av värdelöst TV-tittande och filmen Easy A. Filmen får många baggar av mig!
Hej!


Kommentarer
Jessan

Easy-A var verkligen skitbra! Emma Stone är helt jävla underbar!

2011-01-15 @ 16:34:14
URL: http://fortrafflig.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0