:(

Hur mycket jag än ÄLSKAR att få nyhetsbrev från Boardstore.se (plus eleven, elf och allt annat mys) blir jag sååååååååååååååååå deprimerad. Det är verkligen blandade känslor när det kommer till nyhetsbrev och erbjudanden. Jag menar, JA, jag vill gå in och handla ALLA nyheter och JA jag vill gå in och få alla grymma erbjudanden. Men har jag råd? NEEEEEEEEEEEEEJ. Det gör så ont i mig när jag vet att jag inte ens får klicka mig in på sidan eftersom att jag vet att jag alltid hamnar i någon slags trans, lägger en massa grejer i kundvagnen och alltid är jättenära på att klicka på KÖP! (Ibland är det inte bara jättenära). Nu i januari vet jag att jag får typ 13000, MEN de pengarna ska gå till kläder osv som jag råkat beställa hem eftersom man fick betala i slutet av januari samt Hemavan, Tandådalen och biljett till Stockholm. Det här är inte okeeeeeeeeeeeeeeeeej.

Finns det behandlningshem för oss som alltid råkar klicka hem saker vi inte har råd med?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0