harry och rons hemliga romans?

Mr Gerenmark fick mig att börja fundera över hur jag faktiskt kastat bort mitt liv sedan jag flyttat till Övik. Jag har inte läst Harry potter en enda gång på ett och ett halvt år. Men i fredags körde jag igång igen och har nu snart läst ut hemligheternas kammare. Tyvärr har jag trean och fyran i resväskan som jag inte kommer åt förrän jag landat i Tandådalen. That sucks! Men jag köpte rock sound i Borlänge, så jag ska nog kunna klara mig :) Jag har bussar och tågat sedan klockan halv tio i morse och min rumpa börjar kännas som en träbit. I alla fall, det jag tänkte göra här på bloggen var ju självklart att dela med mig ett av de mer humoristiska Harry potter-citaten. Jag skrattar högt varenda gång jag kommer till den här punkten i läsningen : "Istället nöjde han sig med att krafsa ner några rader på en lapp till Ron:' låt oss göra det inatt. ' Ron läste meddelandet, svalde hårt och sneglade åt sidan på den tomma bänkplatsen där Hermione brukade sitta. Synen verkade stärka honom i hans beslut och han nickade." Ja, jag tycker att det är kul. Nu ska jag återgå. Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0