I'm not a robot

Varför kan inte min slemmigaste bo i Övik?! (Ja, Emma, varför i helvete flyttade du ÄNNU längre bort?!)
Har haft en sjukt bra kväll som inleddes hos Sarah & Isak med tangera, tjöt och sjukt mycket skratt. Vid tolvtiden drog vi till hotellet och hängde som coola katter utanför och snackade med gött folk. Efter en stund fick vi veta att vi var välkomna på efterfest, så då drog vi dit och hängde jävligt länge. Go kväll! Efter kvällens bedrifter samt ett (nästan) värdigt snökrig high-fivar jag mig själv och kollar på Pokémon.


Kommentarer
emma

borde flyttat till Övik, verkligen!!! :) Ses om ett halvår, eller om du tar dig ner till mig så fort du kan/har råd. PUSSSS!! <3

2011-01-08 @ 20:55:57
URL: http://mushaboow.tumblr.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0