New year, new look

Ja, relativt många visste i alla fall att jag skulle ta steget tillbaka mot den ljusa sidan idag. Men  vad många inte visste (jag och min frisör inkluderas också här) var att jag skulle bli av med braaaa mycket hår också!
Jag hade nog egentligen tänkt låta barret växa nu och ha halvlångt hår, men whateeeeefack liksom. All in!
Håret på sidorna försvann ganska brutalt samt blev vitt och luggen plus nacke fick behålla längden men bli mörk med ljusa slingor. Håret ska ju tillslut vara helt platina, men det dröjer en månad (egentligen, men jag orkar inte vänta) för att inte slita på håret. Så i slutet av veckan ska jag nog vara helblond igen i alla fall! Kommer nog kännas gött.
Ni får en liten sneakpeak här på bloggen, dock var varken jag eller mitt väldigt mångsidiga frisyr (kul att jag var tvungen att kolla upp vad det hette på svenska, kunde bara versatile) särskilt fotogeniska den här dagen.
Jag måste sluta äta så jäkla mycket clementiner, annars kommer jag vara ett eksembo snart.
Det bästa med håret är mångsidigheten; jag kan ha downhawk åt båda hållen, mohawk (ingenting som kommer användas så frenetiskt) och varianten av mohawk som inte är så brutal utan där luggen är bakåt och cool. Kan dessutom sätta upp en liten tofs! Awesoooome.




HEJDÅ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0