Shöppdagen

Har haft en skitgo dag med mitt finaste slem! Har varit riktigt nice. Vi har hunnit vara i Tranås, Jönköping och slutligen hos Hanna, dessutom har vi (jag) tankat ur en bensinpump för lastbilar och fylla på luft i däcken (first timer!). Jag kan ju tala om att snubben på preem var mäkta imponerad över att jag fick in lastbilsmunstycket i en vanlig familjevolvo!

Nu ska jag berätta vad jag köpt. Dagens, eller nej, ÅRETS (jag vet att vi bara har haft några dagar än, men i slutet av året kommer samma åsikt existera) bästa köp upplevdes idag dessutom. Helt gött.

En mössa
Två par strumpbyxor
Två långärmade, lite tjockare tunikor (den ena hade en räv på!!!!!!!!!!!)
En t-shirt
Ett par shorts (för små, men nu jääävlar gymmet, snart kommer jag)
En handväska
Ett par jeans
Årets köp alltså. Ni som känner mig vet att jag 2005 köpte ett par fruktansvärt älskade byxor från Cheap Monday. Problemet med dessa byxor är att det nu några år senare syns hur älskade de är, de sitter knappt ihop längre. Mail har gått till Cheap Monday och jag har frågat om det finns kvar. Nej. FÄÄN. Men JOOOO säger jag, de finns och jag har köpt dom. Så nu har jag ett helt och nytt par av mina favoritjeans. UNDERBART!
Fem hårband
Ett par stay-ups


Och priset för kalaset? Jo, det gick på hela 360 riskdaler. DET kan vi kalla sweet för en stackars student som lever på knäckebröd och nudlar.


Nä, nu ska jag kolla på My one and only så jag får dregla lite på mitt lilla lamm Logan Lerman.


Puss och majs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0