Some of us

Jag har en hemsk känsla i magen och jag kan inte lista ut varför. Jag har mina aningar men jag vet inte varför det känns så här! Det är liksom någon kombination av oro, lycka, ledsamhet och förväntan på något sätt. Jag vet inte.
Det lär ju i alla fall bero på att juridiktentan är avklarad (igen) och det kändes så jäkla bra att jag kommer bli förkrossad om jag inte blir godkänd. Jag vet inte. ÅÅÅH. Ge ett svar nu. Det kändes så bra. Men juridiken är så svår och konstig. Jag förstår inte riktigt. Det finns så mycket paragrafer att ta av och nu efteråt sitter jag och inser att jag kanske inte tog tillräckligt. Eller tog jag kanske för mycket? Varför kunde jag inte hitta paragrafer jag vet finns och som jag vet att jag behöver?! ÅÅÅH, JAG HATAR JURIDIIIIIIIK.

Nu ska jag chilla en stund. Bota magen med en termos med kaffe, näsan ska få en dos otrivin och sedan måste jag sluta tro att jag lever hos mina föräldrar fortfarande. Det går inte bara att ställa disken eller slänga grejer och tro att de försvinner. Ikväll blir det en vindunk och skridskor med bästa Veronica, sen får vi se vart boxen leder oss.

Kan nog bli en bra kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0