Bröllop

Jag har varit uppe sedan klockan åtta idag på morgonen för att ta hand om alla bestyr inför Malin och Joels bröllop. Eller snarare deras brudtärna aka finaste systern. Fixa hår, smink, mig, kamera, allt! Men det har varit en fin dag, en hemskt fin dag.
Jag är inte van vid att bli så rörd vid bröllop... Men när det är plussyrran som gifter sig är det väl inte annat att göra, eller hur?
Jag har fotograferat och haft en allmänt bra och mysig dag med bra vänner, efter vigsel och fest drog jag hem till Sarah och Isak för att ta några öl och bara chilla, jätteskönt! Längesen vi kunde hänga "bara" jag och Sarah (Isak sov bredvid).

Nu ska jag sova bort min huvudvärk! PUSS! Malin och Joel Spångby, lycka till med allt i framtiden.
Och som alla andra familjemedlemmar sa; vi finns och ni är alltid välkomna!
För övrigt så har jag det väldigt bra och är en allmänt glad tjej i detta nu. Puss igen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0