Kära SJ

Kära sj, jag skulle uppskatta om era tåg någonsin kom i tid till mina destinationer. Jag skulle även uppskatta att jag slapp springa marathon-lopp på grund av er varje gång jag reser. En annan sak jag också skulle uppskatta skulle självklart vara att när ni vet att banombyggnation pågår på en sträcka, och det därmed är sänkt hastighet på banan, inte sätta tågbytena så satans tight med varann. Något jag faktiskt redan uppskattar med er är att ni oftast löser problemen ni ställt till med, men om jag ska vara ärlig, fortsätter jag att resa med er kommer jag att drabbas av gravt stressyndrom. Tack på förhand. Er käre samt tillgivne resenär Lina Eriksson.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0